Базова школа

 

  • З навчально – методичної проблеми «Робота методичного об"єднання вчителів початкових класів»
  • З виховної роботи: "Виховання духовності школярів засобами народознавства"
  • Основні завдання

     

  • забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
  • розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості, особистості підготовленої до професійного самовизначення;
  • виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій та звичаїв, рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів та націй;
  • формування засад здорового способу життя, виховання морально і фізично здорового покоління.
  • ---------------------------------------------------
  • Основні завдання школи

    У житті немає іншого сенсу,

    крім того, який людина надає йому сама,

    розкриваючи свої здібності.

     

    Еріх Фроле

    • різнобічний розвиток індивідуальності дитини;

    • створення умов для реалізації творчих здібностей;

    • забезпечення фундаментальної пропедевтичної освітньої підготовки;

    • якісне профільне навчання;

    • залучення учнів до дослідницько-пошукової та наукової діяльності;

    • виховати морально і фізично здорове покоління;

    • створювати умови для здобуття загальної освіти не нижче державних стандартів;

    • розвивати природні нахили, здібності, творче мислення;

    • навчити будувати відносити з іншими людьми, природою, суспільством і разом з тим творити себе самого;

    • озброїти учнів міцними знаннями, вміннями, розвивати творчі здібності учнів;

    • здійснювати пошук обдарованих та здібних дітей, організовувати роботу з ними;

    • організовувати науково-дослідницьку роботу учнів. Модернізувати роботу шкільного наукового товариства;

    • працювати над оновленням форм, методів, прийомів навчально - виховної роботи з учнями, гуманізувати відносини між учнями, вчителями, батьками;

    • формувати свідому дисципліну та культуру поведінки;

    • Формувати потребу і вміння самовдосконалюватись;

    • розвивати самоконтроль і самооцінку власної діяльності;

     

    Стратегія діяльності

    Оволодіння технологією моделювання різноманітних відносин у загальношкільному колективі:

     

     

    • Гуманізація міжособистісних стосунків педагогів та дітей;
    • Оптимізація суб'єкт-суб'єктних відносин між педагогами;
    • Удосконалення стосунків між учнями;
    • Підвищення ефективності суб'єкт-суб'єктної взаємодії педагогів та батьків;
    • Педагогічне керівництво самовихованням – специфічним типом внутрішніх взаємовідносин.