Крупівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів 

                                     Дубровицької міської ради

 

НАКАЗ 

 

04.06.2021      село Крупове                 №33

 

Про виконання освітньої програми, 

річного навчального плану

і навчальних програм у 2020-2021 навчальному році

          Згідно з річним планом роботи школи на 2020 - 2021 навчальний рік, з метою контролю виконання освітньої програми, річного навчального плану та навчальних програм адміністрацією школи здійснено перевірку класних журналів, календарних планів учителів, зошитів для контрольних, лабораторних робіт, проаналізовано звіти вчителів щодо виконання навчальних програм упродовж 2020-2021 навчального року (довідка додається).

Виходячи із зазначеного в довідці та на виконання рішення педагогічної ради №07 від 09 червня 2021 року, 

Н А К А З У Ю:

1. Освітню програму, річний  навчальний план школи та навчальні програми з предметів інваріантної складової у 2020-2021 навчальному році  вважати виконаними.

2.Адміністрації школи: 

2.1. Довести до відома вчителів-предметників результати перевірки виконання робочого навчального плану та навчальних програм за 2020-2021 навчальний рік. (До 18.06.2021 р.) 

3.Педагогам школи:

3.1. При складанні календарно-тематичного планування на 2021-2022 навчальний рік неухильно дотримуватися змісту навчальних програм та їх вимог щодо виконання практичних, лабораторних, контрольних робіт.

3.2. Забезпечити об’єктивність оцінювання знань і вмінь учнів.

                                                 (Постійно)

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи Пришко В.Ф.

  1.  

             В.о. директора школи                                Г. І. Кот


 

Додаток 

до наказу №33 від 04.06.2021 року

                                               Довідка

                          про виконання освітньої програми, річного 

                             навчального плану та навчальних програм

                  Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

                                   Дубровицької міської ради 

                                за 2020/2021 навчальний рік

Відповідно до статті 11 Закону України «Про повну загальну середню освіту» в закладі розроблено освітню програму.

В умовах докорінної реформи освіти, що вимагає “перетворити українську школу на важіль соціальної рівності та згуртованості, економічного розвитку і конкурентноспроможності України”, головною  метою роботи закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, що досягається через всебічний розвиток, виховання і соціалізацію особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Освітня програма Крупівської загальноосвітньої школи І –ІІ ступенів на 2020-2021 навчальний рік складена відповідно до основних вимог нормативних документів.   Освітня програма закладу розроблена на виконання Закону України «Про освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», постанови Кабінету Міністрів України від  23 листопада  2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти».

Головною метою освітньої діяльності закладу є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. 

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.

Головними завданнями навчального закладу є:

- задоволення потреб у здобутті загальної середньої освіти на рівні державних стандартів;

- різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі вивчення і врахування її особистісних здібностей, інтересів, потреб;

- виховання морально, психічно і фізично здорового покоління;

- формування соціальної і громадянської позиції, високого рівня правової,

- екологічної, духовної, моральної культури;

- розвиток творчих здібностей учнів, здатності до самостійного отримання та

застосування знань і навичок;

- підтримка обдарованих дітей та молоді;

- створення умов для професійного самовизначення.

Освітня програма, що реалізується в закладі, спрямована на: 

  • формування в учнів сучасної наукової картини світу;

  •  виховання працьовитості, любові до природи;

  •  розвиток в учнів національної самосвідомості;

  •  формування громадянина, який прагне вдосконалення та перетворення суспільства;

  •  інтеграцію особистості в систему світової та національної культури, формування загальної культури особистості, адаптацію особистості до життя в суспільстві;

  •  виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави;

  •  створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм;

  •  формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.

 Освітня програма окреслює підходи до планування й організації закладом єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової, базової та повної загальної середньої освіти.

Освітня програма визначає: 

загальний обсяг навчального навантаження, тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення які подані в рамках навчальних планів;

очікувані результати навчання здобувачів освіти, подані в рамках навчальних програм, рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;

вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою. 

Гранична наповнюваність класів та тривалість уроків встановлюються відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту". Нормативна тривалість уроків: у 1 класі – 35 хвилин, у 2-4 класах – 40 хвилин, у 5 – 9 класах – 45 хвилин. 

Навчальні плани зорієнтовані на роботу школи за 5-денним навчальними тижнем.

Річний навчальний план Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на 2020  – 2021 навчальний рік складено з урахуванням основних вимог Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету  Міністрів України від 14.06.2000 року № 964:

-  2 клас згідно наказу МОН України від 08.10.2019 № 1272 за               програмою О.Я. Савченко (додаток №01);

- 3 клас  згідно наказу МОН України від 08.10.2019 № 1273 за               програмою О.Я. Савченко (додаток №01);

- для  1, 4  класу-комплекту  (І ступінь, початкова школа – 6 учнів) – 1 клас - згідно наказу МОН України від 08.10.2019 № 1272 за програмою 

О.Я. Савченко; 4 клас -  згідно наказу МОН України від 20.04.2018 р. № 407 та таблиці 1 (додаток №02);

-  для 5, 6, 7, 8, 9  класів (ІІ ступінь, основна школа) – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою (додатки 1, 10), затвердженими наказом МОНмолодьспорту України  від 03.04.2012 № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664), із змінами згідно з наказом МОН України від 12.12.2014 № 1465 та змінами, внесеними наказом МОН освіти від 07.08.2015 року №855  (додатки №03, №04 та №05).

   Інваріантна частина річного  навчального плану повністю відповідає вимогам зазначених вище Типових освітніх програм.

   Варіативна складова  річного навчального плану відповідно до ст.15 Закону України «Про загальну середню освіту» формується  загальноосвітнім навчальним закладом з урахуванням особливостей регіону, індивідуальних освітніх запитів учнів (додаток №07). Ці години спрямовуються на:

- збільшення кількості годин на вивчення предметів інваріантної складової -- українська мова – 2 клас (1 год.), 3 клас  (1 год.), 6 клас (0,5 год.), 7 клас (0,5 год.), 8 клас  (0,5 год.), 9 клас  (0,5 год.) 1, 4 клас-комплект – 1 година; 

- українська література – 9 клас (0,5 години); 

- англійська мова – 5, 6, 7 класи по 0,5 години;

- фізика – 7 клас (0,5 год.), 8 клас -1 год.; 

- математика – 1, 4 клас-комплект (1 година), 5 клас (1 год.), 6 клас (0,5 год.);

- алгебра – 7, 9 класи (по 0,5 год.);

- геометрія 7 клас (0,5 год.);

- біологія – 6 клас (1 год.); 8 клас (1 год.), 9 клас (0,5 год);

- хімія – 7 клас (0, 5 год.);

- історія України -  5 і 6  класи (по 0,5 год.);

- інформатика – 5 клас (0,5 год.);

- фізична культура 5, 8 класи по 0,5 год. 

- запровадження факультативних курсів:

     - у 9 класі «Англійська мова» ( 1 год. за програмою «Англійська мова.5-9 класи, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804).

             При перевірці було встановлено, що навчальні програми за змістом виконано. Уроки проводились відповідно до календарного планування, години відсутніх учителів заміщувались або теми ущільнювались; у повному обсязі виконано всі види письмових і усних перевірних робіт з математики, української мови, читання, предмета «Я і Україна», проведено заплановану кількість уроків розвитку  мовлення, аудіювання, позакласного читання. Контрольні роботи з предметів відповідали програмам. Оцінки за письмові роботи у 4 класі виставлені об’єктивно та своєчасно.

             У 1, 2, 3,4 класах за кількістю годин та змістовно навчальна програма виконана повністю. Кількість письмових та тематичних робіт відповідає методичним вимогам. Поточні класні і домашні письмові роботи учні початкових класів виконували  у робочих зошитах або в зошитах з друкованою основою, а перевірні роботи (списування, диктант, тестові завдання, аудіювання, письмові перекази, тематичні контрольні роботи) - у зошитах для контрольних робіт. При перевірці контрольних та робочих зошитів з мови та математики виявлено, що зошити вчителями Придюк З.В., Гімель Н.С., 

Пришко Ж.В. перевіряються систематично, ведеться класифікація помилок відповідно до методичних рекомендацій. 

          Викладання предметів інваріантної та варіативної складових річного навчального плану учителями-предметниками здійснювалося відповідно до державних навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України. Згідно з планом тематичного контролю, у грудні 2020 року перевірено стан виконання навчальних програм і обов»язкового мінімуму письмових, практичних та лабораторних робіт учителями 5-9 класів. Із цією метою було звірено календарно-тематичні плани, навчальні програми та записи на сторінках класних журналів. Аналіз даної роботи показав, що виконання практичної частини програм відповідає вимогам Державного стандарту освіти. Своєчасно у відповідній кількості проведені контрольні, лабораторні, практичні роботи, що відповідають вимогам критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, методичним рекомендаціям Міністерства освіти і науки України щодо вивчення навчальних предметів, науково-методичним рекомендаціям РОІППО щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 5-11-х класах.

         Систематично здійснюється учителями перевірка робочих зошитів, про що свідчать певні записи та оцінки у класних журналах. Тематичне оцінювання здійснено з усіх предметів згідно методичних вимог. Гранично допустиме тижневе навантаження на учня не перевищує кількості годин, передбачених чинними державними санітарними правилами і нормами. Також перевіркою було встановлено, що виконання навчальних програм у межах часу, відведеного робочим навчальним планом на вивчення окремих предметів, відбулося повністю за змістом. Уроки проводились відповідно до календарного планування, години хворих учителів заміщувались. Вчителями української мови та літератури, зарубіжної літератури проведено заплановану кількість уроків розвитку мовлення, позакласного читання та контрольних робіт. У повному обсязі виконано за програмою практичні та лабораторні роботи з біології, хімії, фізики, географії. Кількість проведених контрольних робіт з предметів відповідає програмам. 

           Перевірка стану виконання навчальних програм з української мови і літератури, зарубіжної літератури, німецької та англійської мови у 5, 6,7,9 класах виявила, що відставання з цих дисциплін немає. Педагогами Кот Г.І., Пришко В.Ф., Філько Н.І., Мартихіною О.В.  проведено всі передбачені програмами  форми контролю. З української мови учні оцінені з таких видів мовленнєвої діяльності: читання мовчки, усний переказ, письмовий переказ, усний та письмовий  твір, диктант. Згідно з вимогами проведено у всіх класах відповідну кількість контрольних робіт за різнорівневими тестовими завданнями у зошитах з друкованою основою. З української та зарубіжної літератур педагоги провели по три тематичні оцінювання. Для тематичних контрольних робіт використовуються такі форми, як різнорівневе тестування у зошитах з друкованою основою (5-9 класи) та контрольний твір (6-8 класи).  З німецької мови вчитель Філько Н.І.. провела обов’язкові контрольні роботи з письма, читання, аудіювання та говоріння у всіх класах.

            Навчальні програми з предметів суспільно-історичного, художньо-естетичного  та природничо-математичного  циклів за  2020-2021 навчальний рік  також зреалізовано. Учителі-предметники Сайчишина А.Л., 

Романовський С.А., Голяка Л.Г., Мозоль Б.В., Придюк Н.Г., Мартихіна О.В. провели всі обов’язкові контрольні, практичні, лабораторні роботи, уроки узагальнення знань, підсумкові роботи за семестр. Стан ведення і перевірки учнівських зошитів та записів у класних журналах задовільний. 

           Предмети інваріантної складової річного навчального плану у  2020-2021 навчальному році виконано повністю.

           Результати семестрового оцінювання та моніторингу рівня знань школярів з предметів інваріантної складової річного навчального плану показали, що рівень навчальних досягнень учнів 5, 6, 7, 8, 9 класів відповідає достатньому. Семестрові оцінки вчителями–предметниками виставлені об’єктивно.  

       Учениця  9 класу Придюк Вероніка виборола ІІ місце  у ІІ етапі літературного  конкурсу «Об»єднаймоя ж, брати мої». 

Переможці І етапу дистанційного конкурсу читців-декламаторів "У Тарасовій думі, у Лесиній пісні живе Україна моя": Прохоренко Назар, Осєння Софія, Лясковець Мирослава (вч. Гімель Н.С.) - ІІ МІСЦЕ;

Шевчук Наталія - 1 місце (вч. Пришко В.Ф.). 

         Дев'ятикласниця  Наталія Шевчук  (керівник Наталія Іванівна Філько) виборола третє місце в обласному конкурсі-захисті наукових робіт МАН у номінації "Німецька мова".

Призерами ІІ етапу конкурсів патріотичної пісні та читців-гумористів стали Шевчук Наталія та Осєнній Станіслав.

        Учні школи беруть участь в інтернет-олімпіадах освітньої платформ «На урок», «Всеосвіта» та інших. 

        Питання про виконання освітньої програми, річного навчального плану та навчальних програм, заміну пропущених уроків, стан успішності учнів та ведення шкільної документації розглядалися на нараді за участю директора у грудні 2020 року.

        Отже, освітня програма,  річний навчальний план Крупівської загальноосвітньої школи І- ІІ ступенів, н у 2020-2021  навчальному році та освітні програми з усіх предметів інваріантної складової виконано повністю.

 

Заступник директора школи з НВР                          В.Ф.Пришко

    

Крупівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів  

Дубровицької районної ради Рівненської області

                                            НАКАЗ

04.06.2020                         село Крупове                                     №24

 

Про виконання Освітньої програми, робочого навчального плану

і освітніх програм у 2019-2020 навчальному році

           Згідно з річним планом роботи школи на 2019 - 2020 навчальний рік, з метою контролю виконання Освітньої програми,  робочого навчального плану та освітніх програм адміністрацією школи здійснено перевірку класних журналів, календарних планів учителів, зошитів для контрольних, лабораторних робіт, проаналізовано звіти вчителів щодо виконання освітніх програм упродовж 2019-2020 навчального року (довідка додається).

Виходячи із зазначеного в довідці,

 

Н А К А З У Ю:

 

1.Вважати виконаними Освітню програму Крупівської ЗОШ І-ІІ ступенів на 2019-2020 навчальний рік, робочий навчальний план закладу та освітні  програми з усіх предметів інваріантної та варіативної частин робочого навчального плану школи у 2019-2020 навчальному році.

2.Заступнику директора  з НВР Пришко В.Ф.:

2.1. Організувати на початку 2020-2021 навчального року в 2-9-х класах проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно.

2.2. Продовжувати контроль за заміною уроків та виконанням програм (постійно).

 2.3. Перевіряти оптимальність календарно-тематичних планів вчителів, у разі необхідності – надавати допомогу вчителям у корекції планів (постійно).

2.4. Під час здійснення внутрішкільного контролю за навчально-виховним процесом аналізувати питання якості виконання навчальних програм і робочих навчальних планів (постійно).

2.5. Сприяти   проведенню  відкритих уроків, занять, виховних заходи для вивчення  та передачі педагогічного досвіду.

3. Керівникам методичних об’єднань:

3.1. На початку 2020-2021 навчального року опрацювати з членами методичних об*єднань нормативні документи щодо оформлення у класних журналах записів семестрового та річного оцінювання навчальних досягнень учнів. (вересень 2020 року).

 3.2.  Забезпечити об’єктивність оцінювання знань і вмінь учнів.

4. Учителям школи:

4.1. Передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік.

4.2. При плануванні роботи на 2020-2021 н. р.  дотримуватися вимог навчальних програм, критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, інструктивно-методичних листів Міністерства освіти і науки України (постійно).

4.3. Ретельно спланувати корекційну та індивідуальну роботу у 1 семестрі 2020-2021 навчального  року  для підвищення результативності та якості знань (серпень  2020 р.)

4.3. Інтенсифікувати процес навчання, використовуючи прогресивні технології проведення уроків (урок-залік, урок-лекція, урок - семінар, урок-дослідження, урок-блок, урок-консультація, урок-кейс та інші), поєднувати споріднені теми (упродовж року) .

5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи Пришко В.Ф.

  Директор школи                                  Г.І. Кот

 

        

Крупівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Дубровицької районної ради Рівненської області

 

НАКАЗ

 

04.06.2019 село Крупове №33

 

Про виконання робочого навчального плану

і освітніх програм у 2018-2019 навчального року

Згідно з річним планом роботи школи на 2018 - 2019 навчальний рік, з метою контролю виконання робочого навчального плану та освітніх програм адміністрацією школи здійснено перевірку класних журналів, календарних планів учителів, зошитів для контрольних, лабораторних робіт, проаналізовано звіти вчителів щодо виконання навчальних програм упродовж 2018-2019 навчального року (довідка додається).

Виходячи із зазначеного в довідці,

 

Н А К А З У Ю:

 

1. Робочий навчальний план школи та навчальні програми з предметів інваріантної складової у 2018-2019 навчальному році вважати виконаними.

2.Адміністрації школи:

2.1. Довести до відома вчителів-предметників результати перевірки виконання робочого навчального плану та навчальних програм за 2018-2019 навчальний рік. (До 18.06.2019 р.)

3.Педагогам школи:

3.1. При складанні календарно-тематичного планування на 2019-2020 навчальний рік неухильно дотримуватися змісту навчальних програм та їх вимог щодо виконання практичних, лабораторних, контрольних робіт.

3.2. Забезпечити об’єктивність оцінювання знань і вмінь учнів.

(Постійно)

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи Пришко В.Ф.

 

  •  

Директор школи                        Г.І.Кот

 

 

 

                                                            


План заходів щодо впровадження медіаосвіти у закладі

   на 2019-2021 роки

https://ru.calameo.com/read/0054364135c642720cdb9


    Додаток №01

                                         до  наказу № 26 від 06.04.2017 року

                             Порядок використання мобільних телефонів

                під час навчально-виховного процесу в навчальному закладі

  1. Заборонити використання мобільних телефонів під час проведення навчальних та виховних занять.
  2. Під час уроків, виховних годин чи позакласних заходів, а також під час перебування в шкільній бібліотеці необхідно вимикати або переводити телефон у режим «без звуку».
  3. Під час проведення уроків чи інших заходів мобільний телефон не повинен знаходитися на робочому місці.
  4. Якщо ж ця заборона буде порушена, то вчитель має право вилучити телефон і повернути його батькам учня.
  5. Терміново зв’язатись з кимось по телефону можна тільки під час перерви.
  6. Не залишати без догляду мобільний телефон, навіть коли ненадовго залишаєте своє робоче місце.