Наказ про проведення самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти» у 2021/2022 навчальному р
26.11.2021, 15:27

Крупівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Дубровицької міської ради

                                                    

                                                          НАКАЗ

 

05.11 .2021 року                           село Крупове                                             № 79                                                                                                                      

 

 

Про проведення  самооцінювання

якості освітньої діяльності  за напрямом «Освітнє

середовище закладу освіти»

у 2021/2022 навчальному році

 

 

        Відповідно до  Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» (зі змінами), нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки України до початку 2021/2022 навчального року, Концепції «Нова українська школа»,  беручи до уваги наказ Міністерства овіти і науки України від 09.01.2019 № 17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.03.2019 № 250/33221 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 127 від 04.02.2020), з метою пошуку шляхів вдосконалення освітньої діяльності в процесі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, проведення оцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти, приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Провести самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти».

Термін: з 12.11.2021 по 30.04.2022

2. Призначити  координатором самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти» заступника директора школи з НВР Кот Г.І.

3. Затвердити робочу  групу, яка забезпечуватиме самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти», у складі:

    Пришко В.Ф. -  керівник групи, директор;

    Кот Г.І.- заступник керівника групи, заступник директора з навчально-виховної роботи:

Голяка Л.Г. – член групи, голова профкому школи;

Придюк Л.В. – член групи, медсестра;

Токарчук А.В. – член групи, голова учнівської ради;

Мозоль Г.Ф. – член групи, член батьківського комітету;

Кришталевич І.Г. – член групи, член батьківського комітету.

4.  Самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти» проводити відповідно до Критеріїв, індикаторів оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти (додаток 1).

5. Затвердити відповідальних осіб зі складу робочої комісії за проведення вивчення та оцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти», враховуючи перелік вимог/правил та критеріїв оцінювання, які визначені у Методичних рекомендаціях «Внутрішня система забезпечення якості освіти: Абетка для директора» (с.35-86), (додаток 2).

6.Затвердити план роботи робочої групи (додаток 3).

7. Робочій групі:

7.1. Об’єктивні результати щорічного самооцінювання якості освіти та якості освітньої діяльності  закладу узагальнювати у відповідності до вимог.

7.2. Для вивчення напряму «Освітнє середовище» визначити

індикатори, методи та джерела отримання інформації для кожного критерію, використовуючи, як зразок, схему 1.2. «ВСЗЯО: Абетка директора».

7.3. У процесі самооцінювання якості освітньої діяльності у закладі використовувати такі методи збору інформації, інструменти та джерела отримання інформації:

  - вивчення документації;

  - спостереження;

  - опитування (анкетування, індивідуальне та групове інтерв’ю, фокус-групи);

  - моніторинг за освітнім середовищем (санітарно-гігієнічні умови, стан забезпечення навчальних приміщень, безпека спортивних та ігрових майданчиків, робота їдальні та буфету, вплив середовища на навчальну діяльність тощо);

  - аналіз даних та показників, які впливають на освітню діяльність.

7.4.Для визначення рівнів самооцінювання освітнього середовища використовувати чотири рівні:

- високий;

- достатній;

- рівень, що вимагає покращення;

- низький.

7.5. Оцінювати рівень вивчення освітнього середовища за особисто обраним підходом до самооцінювання: кількісним, описовим або комбінованим, тобто поєднання кількісного й описового.

7.6.Узагальнену інформацію про проведення вивчення і оцінювання освітнього середовища закладу освіти надавати у паперовому та електронному вигляді у формі звітів, презентацій, схем, таблиць, гістограм тощо.

Термін: до 01.06.2022 року

7.7. Розробити письмові рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення діяльності закладу за результатами самооцінювання та спостереження за освітнім середовищем та розглянути їх на засіданні педагогічної ради.

Термін: до 01.06.2022 року

8. Координатору робочої групи Кот Г.І.:

8.1.За результатами самооцінювання підготувати висновки, які будуть складовою щорічного звіту про діяльність закладу освіти та визначити шляхи вдосконалення освітньої діяльності, які стануть частиною річного плану роботи на наступний навчальний рік.

  Термін: до 10.06. 2022 р.

8.2. Виділити у річному плані закладу освіти на 2022/2023 навчальний рік окремий розділ за результатами самооцінювання, як план вдосконалення, врахувавши необхідні критерії та індикатори.

 Термін: червень 2022 р.

9. Вчителю інформатики Романовському С.А.:

9.1.Звіт за результатами проведеного самооцінювання відповідного напряму у закладі освіти розміщувати на веб-сайті Крупівської ЗОШ І-ІІ ступенів у вкладці «Самооцінювання у закладі освіти».

   Термін: червень 2022 р.

9.2. Розмістити даний наказ на веб-сайті Крупівської ЗОШ І-ІІ ступенів

  Термін: до 15.11. 2021 р.

10.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор                                              Віта Пришко

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: mega-vita1975
Переглядів: 739 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar