20:48 Про підсумки участі учнів у ІІ та ІІІ етапах конкурсів, Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін у І семестрі 202 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Крупівська гімназія Дубровицької міської ради
НАКАЗ
05.12.2022 село Крупове №76
Про підсумки участі учнів у ІІ та ІІІ етапах конкурсів, Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін у І семестрі 2022-2023 навчального року Згідно з річним планом роботи гімназії на 2022-2023 навчальний рік адміністрацією закладу здійснено моніторинг організації роботи зі здібними учнями, їх участі Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів, предметних конкурсах у І семестрі 2022-2023 навчального року. У процесі перевірки відвідано уроки, індивідуальні заняття, проаналізовано результати виступів учнів школи у ІІ, ІІІ етапах конкурсів та Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних дисциплін. Результати перевірки свідчать, що робота педагогічного колективу спрямована на створення інтелектуально та духовно насиченого середовища, яке забезпечує реалізацію пізнавальних, соціальних, культурних та фізичних потреб обдарованих дітей. У гімназії створена система пошуку обдарованих і здібних учнів. Педагогічний колектив закладу на основі співпраці у системі “обдарована дитина—творчий учитель” упродовж семестру здійснював належну роботу щодо забезпечення ефективності та результативності освітнього процесу, оволодіння учнями базовими, загальнонавчальними вміннями і навичками, впровадження інноваційних методів навчання, підвищення соціального статусу обдарованих школярів. Вчителі надають перевагу завданням проблемно-пошукового характеру, формують навички аналізу й синтезу, навчають складати й працювати з опорними схемами, алгоритмами, переходити від спостережень і досліджень до висновків та узагальнень, творчо підходити до роботи над програмою саморозвитку особистості. Вони ефективно використовують сучасні підходи до розвитку обдарованості учнів: індивідуалізація, поглиблена особистісно орієнтована профорієнтаційна робота з учнями, оволодіння методами теоретичного мислення, розвиток творчого потенціалу обдарованих учнів, розвиток інтересу до дослідницької діяльності, формування основ самосвітньої діяльності. Позитивна мотивація, система роботи з питань організації роботи зі здібними учнями дали свої результати (таблиця). Результати участі учнів гімназії участі Всеукраїнських учнівських олімпіадах з навчальних предметів, предметних конкурсах у І семестрі 2022-2023 навчального року:
У зв”язку із дією воєнного стану у районних предметних олімпіадах участь взяли лише двоє дітей Адамчук Софія (8 клас, математика та біологія), Буба Максим (7 клас, математика). Призові місця учні не зайняли, але показали достатній рівень підготовки. Виходячи з вище зазначеного, НАКАЗУЮ: 1.Організацію роботи зі здібними та обдарованими учнями у І семестрі 2022-2023 навчального року вважати задовільною. 2. Нагородити грамотами учнів-призерів конкурсів: ученицю 4 класу Кот Владиславу Юріївну за зайняте 3 місце у конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика; учня 4 класу Романовського Дениса Сергійовича за зайняте 3 місце у конкурсі читців-гумористів «Поліські пересмішники»; ученицю 2 класу Мозоль Катерину Богданівну за зайняте 3 місце у конкурсі патріотичної пісні «Поліська Січ». 3. Оголосити подяку учням - активним учасникам позакласної роботи: Лясковець Ірині Миколаївні (9 клас), Бубі Максиму Анатолійовичу (7 клас), Гриценко Аліні Вікторівні (9 клас), Кришталевичу Святославу Олексійовичу (3 клас), Осєнній Софії Валеріївні (6 клас), Адамчук Софії Миколаїівні (8 клас). 4. Оголосити подяку педагогам, які підготували призерів та переможців 2 та 3 етапів конкурсів: Кот Ганні Іванівні – 2 призових місця, Придюк Зінаїді Володимирівні – 1 призове місце на всеукраїнському рівні, Голяці Ларисі Григорівні – 2 призових місця на обласному рівні, 8 на територіальному рівні, Пришко Жанні Володимирівні – 6 призових місць, Гімель Ніні Сергіївні – 1 призове місце, Придюк Наталії Григорівні – 2 призових місця, Мартихіній Олесі Володимирівні – 1 призове місце. 5.Педагогам гімназії упродовж 2 семестру 2022-2023 навчального року: 5.1. Створювати необхідні умови для роботи з обдарованими дітьми. 5.2. Активізувати всі форми позакласної роботи з обдарованою молоддю. 6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор Віта ПРИШКО | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |