Моніторинг навчальних досягнень за І семестр 2021-2022 навчального року
Моніторинг навчальних досягнень 2020-2021 навчальний рік
МОНІТОРИНГ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЗА 2019-2020 Н. Р.
За наслідками навчання, виставленими річними, атестаційними оцінками якість знань школярів характеризується наступними цифрами: мають високий рівень з усіх навчальних предметів та нагороджені Похвальними листами 1 учень ( це складає 1,9 %від усіх атестованих).
Школа І ступеня – 4 класи (26 учнів), з них закінчили навчальний рік:
3 клас – 4 учні: високий – 1 - 25 %; достатній 3 -75%;
4 клас – 7 учнів: достатній 6 -76%; середній 1 -14%; початковий – 0.
Школа ІІ ступеня – 5 класів, 26 учнів, з них закінчили навчальний рік:
-
клас – 5 учнів: високий – 2 - 40%; достатній 3 - 60%;
-
клас – 5 учнів: високий - 1- 20%; достатній 3 - 60 %; середній 1-20%
-
клас – 5 учнів: високий - 0; достатній 3 - 60%; середній 1 - 20 %; початковий 1- 20%.
-
клас – 6 учнів: високий - 2- 32%; достатній 1-18%; середній 3 -50%.
-
клас – 5 учнів: високий – 1 - 20%; достатній 3 - 60%; середній 1-20%; початковий -0.
Про підсумки державної підсумкової атестації учнів 4, 9 класів у 2018-2019 н. р.
Результати ДПА у 4 класі:
Предмет
|
ПР
|
СР
|
ДР
|
ВР
|
Вчитель
|
||||||||||||
Українська мова
|
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
Мозоль Г.І.
|
0
|
0
|
0
|
|
0
|
0
|
0
|
|
|
2
|
1
|
60
|
2
|
|
|
40
|
||
Математика
|
0
|
0
|
0
|
|
0
|
0
|
0
|
|
1
|
1
|
1
|
60
|
2
|
|
|
40
|
Мозоль Г.І.
|
|
Результати ДПА в 9 класі:
Предмет
|
ПР
|
СР
|
ДР
|
ВР
|
Вчитель
|
||||||||||||
Українська мова
|
1
|
2
|
3
|
%
|
4
|
5
|
6
|
%
|
7
|
8
|
9
|
%
|
10
|
11
|
12
|
%
|
Пришко В.Ф.
|
0
|
0
|
0
|
|
0
|
0
|
1
|
20
|
1
|
|
2
|
60
|
1
|
|
|
20
|
||
Математика
|
0
|
0
|
0
|
|
0
|
1
|
1
|
40
|
1
|
1
|
1
|
60
|
0
|
|
|
|
Сайчишина А.Л.
|
Біологія
|
0
|
0
|
0
|
|
0
|
0
|
1
|
20
|
1
|
1
|
1
|
60
|
1
|
|
|
20
|
Придюк Н.Г.
|