Режим роботи закладу 2023-2024
Режим роботи Крупівської гімназії на 2022-2023 навчальний рік
Режим роботи
Крупівської загальноосвітньої
школи І-ІІ ступенів
Дубровицької міської ради
на 2021-2022 навчальний рік
СХВАЛЕНО
на засіданні педагогічної ради школи
(протокол №01 від 30.08.2021 року)
ПОГОДЖЕНО
Голова профкому __________Л.Г.Голяка
Начальник Дубровицького районного
управління Головного управління
Держпродспоживслужби в Рівненській області
____________________А.М.Тетеря
Режим роботи Крупівської ЗОШ І-ІІ ступенів Дубровицької міської ради укладено з метою чіткої організації роботи адміністрації школи, вчителів, обслуговуючого персоналу та школярів і відповідно до Закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, Статуту школи.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» 2021-2022 навчальний рік розпочинається 1 вересня святом - «День знань» та проведенням першого уроку «Україна 30».
Структура навчального року (тривалість навчальних занять, поділ на семестри та режим роботи) встановлюються освітнім закладом у межах часу, передбаченого робочим навчальним планом. Тривалість навчального року має становити н6е мене 175 навчальних днів, а канікул упродовж навчального року не повинно становити менш як 30 календарних днів.
І семестр – 01.09.2021 року – 24.12.2021 року
ІІ семестр – 10.01.2022 року – 07.06.2022 року
Осінні канікули – 23.10.2021 року – 31.10.2021 року
Зимові канікули – 25.12.2021 року – 09.01.2022 року
Весняні канікули – 26.03.2022 року – 07.04.2022 року.
Дата проведення свята «Останній дзвоник» - 07 червня 2022 року.
Крім різних форм обов’язкових навчальних занять, у закладі проводяться індивідуальні, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдарувань. Освітній заклад працює в одну зміну.
Дата вручення документів про освіту буде визначена додатково (в залежності від термінів проведення ДПА).
Перелік предметів державної підсумкової атестації визначається Міністерством освіти і науки України. Терміни їх проведення визначаються навчальним закладом.
Терміни проведення ДПА:
-
для 4-х класу – остання декада травня 2021 року;
-
для 9-х класу – календарний тиждень після закінчення навчального року.
Режим роботи школи затверджено на спільному засіданні педагогічної ради та ради школи (протокол № 01 від 30.08.2021 року), згідно з яким:
- робочий день розпочинається о 08.00, закінчується о 17.00;
- початок занять о 09.00;
- навчання проводиться в одну зміну;
- затверджено розклад дзвінків для учнів 1-9 класів (додаток №01);
- затверджено режим роботи працівників школи (додаток №02);
- затверджено графік харчування учнів школи (додаток №03);
- графік чергування вчителів (додаток №04).
Обов’язки працівників школи щодо організації навчально-виховного процесу упродовж 2021--2022 навчального року:
1.Чергові вчителі відповідають за належний порядок у школі, їдальні, на подвір’ї, за поведінку школярів на перервах, шкільних дискотеках.
2.Прибиральницям Стельмашук І.М. і Придюк Г.А. здійснювати прибирання класних кімнат, коридору, майстерні, їдальні двічі на день.
3. Час початку роботи кожного вчителя – за 15 хвилин до початку занять і закінчення – на 10 хвилин пізніше останнього уроку.
4. Чергування вчителів розпочинати за 25 хвилин до початку занять і закінчувати на 15 хвилин пізніше останнього уроку;
5. У кожному класі закріпити за учнями робочі місця з метою збереження меблів до 15. 09.2020 року.
6. Робота спортивних секцій, гуртків, навчальної майстерні допускається лише за розкладом, затвердженим директором школи;
7. Паління вчителів та учнів під час освітнього процесу категорично заборонено.
8. Ведення щоденників вважати обов’язковим для кожного учня, починаючи з 2 класу.
9.Черговий вчитель супроводжує учнів до їдальні, присутній під час сніданку та обіду, слідкує за поведінкою дітей упродовж робочого дня.
10.Учителі, які проводять останні уроки, зобов»язані супроводжувати учнів до роздягальні та забезпечувати порядок під час виходу учнів зі шкільного вестибюлю й подвір’я.
11. Проведення екскурсій, походів, змагань дозволяється лише після видання наказу директора про відповідальність за життя і здоров’я дітей тією особою, що проводить запланований захід.
12. Відповідальність за життя і здоров’я учнів під час уроків і позакласних заходів покласти на класних керівників, керівників гуртків.
13. Шкільні дискотеки, вечори відпочинку проводити з 1900 до 2100 години (за винятком новорічного свята)
14. П’ятницю визначити консультаційним днем для батьків.
15. За забезпечення навчального кабінету та збереження обладнання несе повну відповідальність (в тому числі і матеріальну) учитель, який працює в цьому кабінеті.
16. Учителям школи безперервне застосування на уроках різних
технічних засобів навчання здійснювати згідно додатку №06.
17. Проведення фізкультхвилинок та гімнастики для очей здійснювати згідно додатку №07.
18. Провітрювання класних кімнат здійснювати згідно додатку №08.
Категорично забороняється:
1. Відпускати учнів з уроків, в тому числі на різні заходи (репетиції, змагання) без дозволу адміністраці їшколи.
2. Допуск сторонніх осіб на уроки без дозволу адміністрації.
3.Внесення змін до класних журналів, а саме: зарахування та вибуття учнів вносить лише класний керівник за вказівкою директора школи. У разі помилкового або неправильного запису в журналах поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника навчального закладу та скріплюється печаткою.
4. Перебування учнів та вчителів у верхньому одязі в навчальних кабінетах школи.
5. Проводити заміну уроків за домовленістю між вчителями без дозволу адміністрації школи.
6. Проведення у стінах школи будь-яких торговельних операцій.
Додаток №01
Розклад дзвінків для учнів 1 класу:
№ за пор. |
Уроки:
|
Перерви |
|
1 |
900 – 935 |
935 – 9 55 |
|
2 |
955 – 1030 |
1030 – 1055 |
|
3 |
1055 – 1130 |
1130 – 1155 |
|
4 |
1155 – 1230 |
1230 – 1300 |
|
5 |
1300 – 1325 |
|
|
Розклад дзвінків для учнів 2-4 класів:
№ за пор. |
Уроки:
|
Перерви |
|
1 |
900 – 940 |
940 – 9 55 |
|
2 |
955 – 1035 |
1035 – 1055 |
|
3 |
1055 – 1135 |
1135 – 1155 |
|
4 |
1155 – 1235 |
1235 – 1245 |
|
5 |
1245 – 1325 |
|
|
Розклад дзвінків для учнів 5-9 класів:
№ за пор. |
Уроки:
|
Перерви |
|
1 |
900 – 945 |
945 – 9 55 |
|
2 |
955 – 1040 |
1040 – 1100 |
|
3 |
1100 – 1145 |
1145 – 1205 |
|
4 |
1205 – 1250 |
1250 – 1300 |
|
5 |
1300 – 1345 |
1345 – 1355 |
|
6 |
1355 – 1440 |
1440 – 1450 |
|
7 |
1450 – 1535 |
|
|
Графік харчування учнів
1 клас - 1035 – 1055 (всього 5 учнів);
2-4 класи - 1035 – 1055 ( всього 19 учнів);
5-9 класи - 1145 – 1205 (всього 23 учні).
Режим роботи працівників школи
№ за пор. |
Категорія працівників |
Час роботи |
Перерва на обід |
Примітка |
1 |
Директор школи; Заступник директора школи з НВР |
08.00-16.00
08.30-12.30 |
|
|
2 |
Черговий вчитель |
08.45-14.40 |
|
|
3 |
Вчителі |
08.45-14.40 |
|
|
4 |
Педагог-організатор |
09.00-13.00 |
|
|
5 |
Бібліотекар |
09.00-13.30 |
|
|
6 |
Черговий обслуговуючий персонал |
08.00-16.00 |
14.00-15.00 |
|
7 |
Двірник |
16.30-18.-30 |
|
|
8 |
Робітник з комплексного обслуговування будівель шкільних приміщень |
09.00-16.30 |
13.00-13.30 |
|
9 |
Сторож |
22.00-05.00 |
|
|
10 |
Кочегари |
09.00-15.00 |
Позмінно |
|
11 |
Медсестра |
08.30-12.30 |
|
|
2 |
Вихідні дні |
Субота, неділя |
|
|
Режим роботи на 2018-2019 н.р.