Стратегія розвитку закладу на 2021-2025 роки
17.10.2021, 21:02

                                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ 

                                                                      начальник відділу освіти, культури,

                                                                        туризму, молоді та спорту

                                                                      Дубровицької міської ради

                                                                        _________________Н.І.Стасюк

           



 

Стратегія розвитку  

Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Дубровицької міської ради

на 2021-2025 роки




 

СХВАЛЕНО                                                                   

на засіданні педагогічної ради        

Крупівської ЗОШ І-ІІ ступенів              

Дубровицької міської ради                

(протокол від 30.08.2021 року  №01)

















 

ВСТУП

 

          Підготовка Стратегії розвитку Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Дубровицької міської ради (з 01.09.2022 року «Крупівська гімназія Дубровицької міської ради» та тип закладу освіти  «гімназія» із структурним підрозділом «початкова школа» згідно з рішенням сесії Дубровицької міської ради від 24 червня 2021 року № 313 «Про зміну найменування та типів закладів загальної середньої освіти Дубровицької міської ради») зумовлена якісним оновленням змісту освіти згідно  Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції нової української школи, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є формування сучасних освітніх компетенцій та формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства, якісну підготовку підростаючого покоління до життя, в основі якого закладена повна академічна свобода.

             Стратегія розвитку закладу:

  •  визначає основні шляхи, скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, створення освітнього середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника, особистості, готової до життя з самореалізацією компетенцій, наданих під час здобуття освіти;

  •  спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, внутрішнього та зовнішнього моніторингів якості знань здобувачів освіти та якості надання педагогами освітніх послуг, прийнятті управлінських рішень;

  • є комплексом методичних, матеріально-технічних та управлінських проєктів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби учасників освітнього процесу.

               Основними результатами реалізації Стратегії розвитку школи буде удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг. Стратегія розвитку закладу дає можливість виробити пріоритетні напрями діяльності школи на 2021-2025  роки.











 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Стратегія розвитку Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Дубровицької міської ради (далі Крупівська ЗОШ І-ІІ ступенів) спрямована на реалізацію Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції «Нова українська школа» і  розроблена на основі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту». Стратегія враховує потреби сучасного українського суспільства, умови його інтеграції в європейське і світове співтовариство, соціальне замовлення в період оновлення. 

Для досягнення нових цілей освіти школа обрала для себе стратегічну ідею  – розвиток соціальної компетентності здобувачів освіти, яка є основою універсальної, здатної до динамічного розвитку особистості. 

Для формування навичок соціальної компетентності необхідно створити умови для розвитку основних трьох складових соціальної компетентності:

  • інтелектуальної компетентності (уміння та навички, які формуються в учнів у процесі предметного розуміння, спонукають до появи високого рівня «особистісного знання» й використовуються для розв’язання нестандартних ситуацій);

  • ситуативного самовизначення (уміння робити відповідальний вибір на підставі особистих якостей, здібностей та задатків);

  • культури співвіднесення (системи діалогічного сприйняття ціннісних позицій, коли учень у змозі виділити та сформувати особисту ціннісну позицію та співвіднести її з позиціями інших і знайти оптимальне рішення).

Мета стратегії розвитку школи – визначити перспективи поступу  школи як закладу, що забезпечує всебічний розвиток особистості, надає якісну  сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних  потреб, зумовлених розвитком української держави. 

 

План стратегічного розвитку спрямований на виконання: 

Законів України: 

- "Про освіту” від 05.09.2017 р. ;  

- "Про повну загальну середню освіту”  від 16.01.2020 р. № 463-IX;  

- Концепції Нової Української школи; 

- Державних стандартів початкової,  базової загальної середньої освіти; 

- Програми розвитку освіти Рівненської  області на 2019-2021 роки від 29.11.2019 р.; 

- проєкту Стратегії розвитку освітньої галузі  Дубровицької міської ради на 2021- 2025 роки; 

- Статуту закладу; 

- Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього  середовища у новій українській школі (Схвалено Указом Президента України  від 25 травня 2020 року №195/2020). 

 

Місія закладу: розбудова сучасного освітнього середовища для  всебічного розвитку, навчання, виховання та соціалізації здобувачів освіти.  

Візія: сучасний освітній заклад з високою корпоративною культурою,  який формує гармонійну та успішну особистість шляхом розкриття її  природних здібностей, розвитку потенціалу та життєвих компетентностей. 

Головні цінності нашого закладу : 

- дитина; 

- гідність; 

- рівність; 

- справедливість; 

- відповідальність; 

- толерантність; 

- взаємоповага; 

- турбота; 

- чесність; 

- довіра; 

- взаємопідтримка; 

- патріотизм; 

- соціальна відповідальність; 

- повага до мови; 

- партнерство; 

- дружба.

 

Засади та принципи освітньої діяльності закладу: 

- людиноцентризм; 

- верховенство права; 

- забезпечення якості освіти та якості освітньої діяльності; 

- забезпечення рівного доступу до освіти; 

- розвиток інклюзивного освітнього середовища. 

- забезпечення універсального дизайну та розумного пристосування; 

- науковий характер освіти; 

- цілісність і наступність системи освіти; 

- зв’язок із світовою та національною історією, культурою,  національними традиціями; 

- свобода у виборі видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої  програми;  

- академічна доброчесність; 

- академічна свобода; 

- фінансова, академічна, кадрова та організаційна автономія закладу в  межах, визначених законом; 

- гуманізм; 

- демократизм; 

- єдність навчання, виховання та розвитку; 

- виховання патріотизму, поваги до культурних цінностей  українського народу, його історико-культурного надбання і традицій; 

- формування усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та  законів України, нетерпимості до їх порушення; 

- формування поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до  приниження її честі та гідності, фізичного або психологічного насильства, а  також до дискримінації за будь-якими ознаками; 

- формування громадянської культури та культури демократії;

- формування культури здорового способу життя, екологічної  культури і дбайливого ставлення до довкілля; 

- невтручання політичних партій в освітній процес; 

- невтручання релігійних організацій в освітній процес; 

- різнобічність та збалансованість інформації щодо політичних,  світоглядних та релігійних питань; 

- державно-громадське управління; 

- державно-громадське партнерство; 

- державно-приватне партнерство; 

- сприяння навчанню впродовж життя; 

- інтеграція у міжнародний освітній та науковий простір; 

- нетерпимість до проявів корупції та хабарництва; 

- освіта має будуватися за принципом рівних можливостей для всіх.

 

          Мета школи: всебічний розвиток, навчання,  виховання, виявлення обдарувань, соціалізація  особистості, яка здатна до життя в суспільстві та  

цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до  самовдосконалення і здобуття освіти упродовж життя,  готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації,  відповідальності, трудової діяльності та громадянської  

активності, дбайливого ставлення до родини, своєї  країни, довкілля, спрямування своєї діяльності на  користь іншим людям і суспільству; формування в учнів  компетентностей, визначених Законом України "Про освіту" та державними  стандартами: 

- вільне володіння державною мовою; 

- здатність спілкуватися рідною ( у разі відмінності від державної) та  іноземними мовами; 

- математична компетентність; 

- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; 

- інноваційність; 

- екологічна компетентність; 

- інформаційно-комунікаційна компетентність; 

- навчання впродовж життя; 

- громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії,  справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя,  з усвідомленням рівних прав і можливостей; 

- культурна компетентність; 

- підприємливість та фінансова грамотність.


 

Основними стратегічними завданнями розвитку закладу є:

  1. Формування багатомірного освітнього простору для здобувачів освіти, орієнтованого на автономію, академічну свободу для всебічного розвиток особистості як найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей.

  2. Надання освітніх послуг через форми здобуття освіти згідно чинного законодавства.

  3. Формування цінностей, необхідних для самореалізації здобувачів освіти.

  4. Гуманістична направленість педагогічного процесу, повага до особистості учасників освітнього процесу.

  5. Забезпечення якості надання освітніх послуг на початковому, базовому  рівнях освіти.

  6. Виховання відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям, громадськості, суспільства.

  7. Розвиток творчої ініціативи та академічної свободи педагогів в пошуках нових форм і методів професійної діяльності для надання якісних освітніх послуг.

  8. Розвиток здобувачів освіти пізнавальних інтересів і здібностей, потреби глибокого й творчого оволодіння знаннями, навчання самостійного набуття знань, прагнення постійно знайомитися з найновішими досягненнями науки й техніки.

  9. Прищеплення здобувачам освіти шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну.

  10.  Врахування вікових та індивідуальних особливостей здобувачів освіти,  

 вибір оптимальної системи способів навчання і виховання з 

 урахуванням індивідуальних рис характеру кожної дитини.

  1. Створення умов для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами (інклюзивне, індивідуальне навчання).

  2. Виховання свідомого відношення до всіх видів діяльності й людських відносин на основі самостійності та творчої активності здобувачів освіти.

  3. Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров’я учасників освітнього процесу.

  4. Підвищення професійного рівня кадрового потенціалу згідно Положеннями про атестацію та сертифікацію педагогічних працівників.

  5. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості з приводу роботи закладу на власному вебсайті.





 

АНАЛІЗ СИЛЬНИХ ТА СЛАБКИХ СТОРІН,

МОЖЛИВОСТЕЙ ТА ЗАГРОЗ 

                                         Крупівської ЗОШ І-ІІ ступенів 

 

СИЛЬНІ СТОРОНИ

СЛАБКІ СТОРОНИ

  1. Стабільний і творчий колектив

  2. Безпечне освітнє середовище

  3. Приміщення закладу відносно нове (31 рік в експлуатації)

  4. Доглянута територія

  5. Хороше місце розташування

  6. Хороший обслуговуючий персонал

  1. Зменшення кількості учнів

  2. Відсутність спортивної зали

МОЖЛИВОСТІ

ЗАГРОЗИ

  1. Залучення учнів з інших шкіл

  2. Створення дошкільного підрозділу

  3. Результативність роботи професійного колективу

  4. Утворення спортивної кімнати

  1. Зменшення народжуваності Реорганізація закладу у початкову школу

  2. Фінансова автономія

  3. Скорочення штату

 

Мережа класів та контингент учнів

 

Станом на 01 вересня 2021 року у школі функціонуватиме 7 класів, у яких навчатиметься 49 учнів, середня наповнюваність становить 6,8. 

Учні 1-9 класів працюють у 5-ти денному режимі.

Класи

2021- 2022

2022-2023

2023-2024

2024-2025

2025-2026

К-ть учнів

К-ть учнів

К-ть учнів

К-ть учнів

К-ть учнів

1

5

5

5

5

5

2

3

6

5

5

5

3

10

2

6

5

5

4

6

10

2

6

5

5

4

6

10

2

6

6

7

4

6

10

2

7

5

7

4

6

10

8

5

5

7

4

6

9

4

5

5

7

4

Усього

49

49

49

50

48


Далі...https://docs.google.com/document/d/1QwAiw2AnL5waScrL5IvlQeLeW66fBZlS/edit?usp=sharing&ouid=109812765316323252167&rtpof=true&sd=true

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: mega-vita1975
Переглядів: 220 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar