Стратегія розвитку закладу на 2021-2025 роки
[ Викачати з сервера (106.1 Kb) ]04.11.2021, 12:23

                                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                       Начальник відділу освіти, культури,

                                                                        туризму, молоді та спорту

                                                                       Дубровицької міської ради

                                                                        _________________Н.І.Стасюк

          

 

 

 

Стратегія розвитку  

Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Дубровицької міської ради

на 2021-2025 роки

 

 

 

 

СХВАЛЕНО                                                                  

на засіданні педагогічної ради          

Крупівської ЗОШ І-ІІ ступенів             

Дубровицької міської ради                           

(протокол від 30.08.2021 року  №01)

 

 

 

 

ВСТУП

 

          Підготовка Стратегії розвитку Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Дубровицької міської ради (з 01.09.2022 року «Крупівська гімназія Дубровицької міської ради» та тип закладу освіти  «гімназія» із структурним підрозділом «початкова школа» згідно з рішенням сесії Дубровицької міської ради від 24 червня 2021 року № 313 «Про зміну найменування та типів закладів загальної середньої освіти Дубровицької міської ради») зумовлена якісним оновленням змісту освіти згідно  Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції нової української школи, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг. Пріоритетними напрямами розвитку освіти є формування сучасних освітніх компетенцій та формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства, якісну підготовку підростаючого покоління до життя, в основі якого закладена повна академічна свобода.

             Стратегія розвитку закладу:

  •  визначає основні шляхи, скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, створення освітнього середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника, особистості, готової до життя з самореалізацією компетенцій, наданих під час здобуття освіти;
  •  спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, внутрішнього та зовнішнього моніторингів якості знань здобувачів освіти та якості надання педагогами освітніх послуг, прийнятті управлінських рішень;
  • є комплексом методичних, матеріально-технічних та управлінських проєктів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби учасників освітнього процесу.

               Основними результатами реалізації Стратегії розвитку школи буде удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг. Стратегія розвитку закладу дає можливість виробити пріоритетні напрями діяльності школи на 2021-2025  роки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Стратегія розвитку Крупівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Дубровицької міської ради (далі Крупівська ЗОШ І-ІІ ступенів) спрямована на реалізацію Конституції України, Національної доктрини розвитку освіти, Концепції «Нова українська школа» і  розроблена на основі Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту». Стратегія враховує потреби сучасного українського суспільства, умови його інтеграції в європейське і світове співтовариство, соціальне замовлення в період оновлення. 

Для досягнення нових цілей освіти школа обрала для себе стратегічну ідею  – розвиток соціальної компетентності здобувачів освіти, яка є основою універсальної, здатної до динамічного розвитку особистості. 

Для формування навичок соціальної компетентності необхідно створити умови для розвитку основних трьох складових соціальної компетентності:

  • інтелектуальної компетентності (уміння та навички, які формуються в учнів у процесі предметного розуміння, спонукають до появи високого рівня «особистісного знання» й використовуються для розв’язання нестандартних ситуацій);
  • ситуативного самовизначення (уміння робити відповідальний вибір на підставі особистих якостей, здібностей та задатків);
  • культури співвіднесення (системи діалогічного сприйняття ціннісних позицій, коли учень у змозі виділити та сформувати особисту ціннісну позицію та співвіднести її з позиціями інших і знайти оптимальне рішення).

Мета стратегії розвитку школи – визначити перспективи поступу  школи як закладу, що забезпечує всебічний розвиток особистості, надає якісну  сучасну освіту шляхом вільного творчого навчання відповідно до суспільних  потреб, зумовлених розвитком української держави. 

 

План стратегічного розвитку спрямований на виконання:

Законів України: 

- "Про освіту” від 05.09.2017 р. ;  

- "Про повну загальну середню освіту”  від 16.01.2020 р. № 463-IX;  

- Концепції Нової Української школи; 

- Державних стандартів початкової,  базової загальної середньої освіти; 

- Програми розвитку освіти Рівненської  області на 2019-2021 роки від 29.11.2019 р.; 

- проєкту Стратегії розвитку освітньої галузі  Дубровицької міської ради на 2021- 2025 роки; 

- Статуту закладу; 

- Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього  середовища у новій українській школі (Схвалено Указом Президента України  від 25 травня 2020 року №195/2020). 

 

Місія закладу: розбудова сучасного освітнього середовища для  всебічного розвитку, навчання, виховання та соціалізації здобувачів освіти. 

Візія: сучасний освітній заклад з високою корпоративною культурою,  який формує гармонійну та успішну особистість шляхом розкриття її  природних здібностей, розвитку потенціалу та життєвих компетентностей.

Головні цінності нашого закладу

- дитина; 

- гідність; 

- рівність; 

- справедливість; 

- відповідальність; 

- толерантність; 

- взаємоповага; 

- турбота; 

- чесність; 

- довіра; 

- взаємопідтримка; 

- патріотизм; 

- соціальна відповідальність; 

- повага до мови; 

- партнерство; 

- дружба.

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: mega-vita1975
Переглядів: 244 | Завантажень: 15 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar